Re: Haslo do BIOSu

Autor: Eloy (eloy_at_kki.net.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 11:15:40 MET DST

Hej!
Na tej grupie jestem nowy.

Nie chce mi sie kopac przez milion wczesniejszych wiadomosci zeby sprawdzic
czy to bylo, ale...

czy probowaliscie standardowych hasel do BIOSa AMI.?????

Ja sie zdziwilem, bo zalozylem haslo do AWARDa i dostalem liste 19
standardowych hasel do niego. Wklepalem kazde i.... : )
10 z 19 hasel wpusci Cie na moj komputer :-0

Do AMI jest tych hasel 9. To i tak sporo.
Jesli nie bylo to powiedzcie, a ja je podesle.

Przy okazji. Jak sa na tej grupie programujacy hardware przez porty
( kontroler przerwan, dma, dyski twarde, flop, programmable interval timer
i inne pierdoly )
to zapraszam do sciagniecia:

http://www.polbox.com/e/el0y/hardware.zip

i w ogole http://www.polbox.com/e/el0y