Re: Czy mozna uzywac dwie wersje windows98 na ty samym komputerze?

Autor: SiNuS (_REPLY-TO__at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 06:48:15 MET DST

mojedeja_at_my-deja.com napisał(a) w wiadomości
<7n0qd4$gah$1_at_nnrp1.deja.com>:

>w dalszym ciagu jestem w lesie,
>jaka partycja? (FAT32 ?)
>prosze pomozcie, krok po kroku jak mam zainstalowac dwie wersje
>windows,jak ustawic komputer zebym mogl przechodzic pomiedzy nimi

Typ partycji obojętny. Jeśli masz jedną partycję to musisz ją trochę
zmniejszyć (np. o połowę) za pomocą np. Partition Magic'a.
Przy czym ta druga-nowa partycja musi być też typu primary.
Teraz po sformatowaniu robisz 'sys c: d:'. Pozostaje tylko jeszcze
za pomocą fdisk'a zmienić aktywną partycję a później zainstalować
windę.

SiNuS

--
/\/ Pozdrawiam, Piotr (SiNuS) Front \/\