Re: Czy mozna uzywac dwie wersje windows98 na ty samym komputerze?

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 09:26:03 MET DST

mojedeja_at_my-deja.com wrote:

> Czy jest mozliwe uzywanie wresji angielskiej i polskiej windows98 na
> tym samym komputerze? Jezeli nie , to czy jest jakis program ktory
> umozliwilby odczytywanie polskich znakow z CD RW. W wersji angielskiej
> nie moge skopiowac niektorych folderow i plikow ze wzgledu na to ze
> byly zrobione na windows98PL

Do tego nie trzeba instalować drugiej windy. Przez jakiś czas
używałem Windows98 w wersji angielskiej normalnie z polskimi
znakami. Raz zdarzyło mi się, że podczas instalacji nie wybrałem
polskich ustawień i wtedy rzeczywiście nie mogłem odczytać płyt
z polskimi znakami. I nie mogłem znaleźć, gdzie można
przestawić język. I przeinstalowałem...

Pozdrawiam - Artur

--
A:\CZECZKO>_