Re: Pomocy : Philips CDRW 400 !!!

Autor: Radfor (radfor_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 21:12:13 MET DST

Prawdopodobnie nie jest to problem oprogramowania i plytek tylko kurz!
Mam CDRW HP 7200 i przktycznie dla mnie nie ma roznicy na czym nagrywam
(roznica pojawa sie dopiero przy czytnikach CD ale to inna sprawa)
Twoj problem polega pradopodobnie na zabrudzenu soczewki lub diody
laserowej (pod soczewka)
trzeba przedmuchac sprezonym powietrzem (nie dotykac soczewki!).
Mozesz probowac nagrywac pod NERO jesli dalej to samo i czyszczenie nie
pomoze to tylko servis.