Re: Pomocy : Philips CDRW 400 !!!

Autor: Andrzej (oleck_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 21:34:48 MET DST

Piotr K napisał(a) w wiadomoœci: <37949007.10077794_at_news.tpsa.pl>...
>Pomocy !!
>
>Mam nagrywarke Philips CDRW 400 i korzystam z firmowych
>programow Philisa do nagrywania plytek . Niestety bardzo czesto
>zdarza sie ze w czasie nagrywania nastepuje zawieszenie sie
>programu co oczywiscie powoduje zniszczenie plytki - najrzadziej
>zdarz sie to na memorexach najczesciej na philipsach (dziwne ta
>sama firma a najwieksze problemy)
>Czy ktos wie moze na czym polega tutaj problem - czy wina lezy po
>stronie programow czy moze po stronie nagrywarki (np konfiguracja)
>Czy zastosowanie komercyjnych profesjonalnych programow pomoze
> [...]

Czy oprogramowanie firmowe to Easy CD Creator ?
Mam (mialem) identyczny problem z nagrywarka PHILIPS CD-RW 3610.
Moja rada: zainstaluj sobie WinOnCD.
U mnie pomoglo w 100 %.
Malo tego - tym programem nie spalilem jeszcze ZADNEJ plytki (nie liczac
zanikow pradu) a nagrywam ich dosyc duzo.

Pozdrawiam.

oleck_at_kki.net.pl