Re: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 13:42:22 MET DST

Zbigniew Piotrowski napisał(a) w wiadomości:
<3794576F.BB990146_at_kki.net.pl>...
<ciach>
>To niezupełnie tak, tylko, że w zasadzie to go kupuje firma, więc będę mógł
>sobie coś dokupić, ale przez ok 1,5 roku nie mogę nic z niego odsprzedać,
czy
>coś w tym stylu (sam się dokładnie nie orientuję).

Ja wiem jak dziala leasing :) Tym bardziej lepszym rozwiazaniem bedzie
C366_at_550 - za rok bedziesz go mogl z czystym sumieniem wlozyc do szuflady i
kupic cos lepszego. IMHO powinienes z tym leasingiem poczekac do
wrzesnia/pazdziernika jesli mozesz. Ceny spadna, pojawia sie nowe plyty i
nie zostaniesz ze "starociami" przez 1,5 roku

 Pozdrowienia

 Vindex