Optymalna ilosc pamieci ???

Autor: Jacek M (jackysky_at_polbox.com)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 00:51:04 MET DST

Czesc !

Mam pytanko dotyczace przerabianego juz wprawdzie problemu,lecz jakos nie
padla na nie konkretna odpowiedz. Mianowicie ile wedlug was potrzebne jest
pamieci ,by pamiec wirtualna nie byla wcale uzywana ( lub jak najmniej ) ?
Kompa uzywam glownie do inetu i wlaczone jest wtedy z 7 roznych programow
nie liczac 8 rezydentow ,a takze sporadycznie do grania ( Champ. man. 3 ,
Unreal ) i dysk udaje komara niemilosiernie. Zwlaszcza w tych grach.
Mam c333_at_416 ,Asus P2B, 64MB DiMM 100MHz,HDD IBM 371010 , G200. Uzywam W98.
Ile trzeba dorzucic pamieci ,zeby miec problem z glowy i nie musiec
wsluchiwac sie w jeczenie dysku.
Zaznacze ,ze jestem w stanie zainwestowac sporo w pamiec , o ile oczywiscie
przyniesie to pozadany skutek.
Dzieki.

Pozdrawiam
Jacek