Odp: Kompy ile zuzywaja..

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 21:36:59 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7mqbcq$91l$4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> za
110-130
> padal
>
> Troche off-topic ale właśnie załatfiłem sobie zasilacz od starej obudowy
AT
> [...]
automatycznie
> a zasilacz w tym czasie dziwnie warkotał ;-)
> Właśnie zrobiłem niechcąco takie zwarcie... i już po napięciu.
> Chyba padł jakiś stabilizator.
> Chciałem sprawdzić czy do poszczegulnych stabilizatorów dochodzi
> napięcie i niewiele myśląc użyułem mrugającej diody LED na dwuch kablach.
> Jak to podłączyłem to BUUUUM :-) Rozpiepszyło diode na proszek !!!
> Chukło jak jakaś petardka a plastikowa (a może szklana) część diodki
> tylko mi śmigła koło oka. Jak bym dostał takim czymś to chodził bym jak

Albo by ci oko mrugało na czerwono i byś mógł robic jako sygnalizacja
świetlna :-)))
Mi kiedys przy naprawie monitora wyrąbał elektrolit 100mikro/160V, obudowa
prześlizgnęła się koło szyjki kinola i wylądowała mi na czole. Miałem trzy
szwy, a znajomi myśleli, że od kogos dostałem. ;-)

Janusz

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl