Odp: Kompy ile zuzywaja..

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 14:34:01 MET DST

> Ale monitory maja o wiele wieksze czestotliwosci odswiezania obrazu a co
za
> tym idzie wiekszy pobor mocy.
> Mam nowego CTX-a 15 cali i pobor na nim w/g dokumentacji jest ok. 110-130
> W.
> plus komputer w zalenosci od wyposazenia i procesora 40-150 W
> w skrajnych przypadkach nawet 250 W( cztery dyski procek 450 Mhz cd + cdrw
> karta graficzna + dopalacz.Mialem takiego wariata ktoremu notorycznie
padal
> zasilacz wlasnie przez nadmierne ociazenie.
> Quick

Troche off-topic ale właśnie załatfiłem sobie zasilacz od starej obudowy AT
:-\
Służył mi kiedyś do podłączania ogniwa Peltiera i do takich tam "zabaw"
z 12 i 5V. Zawsze jak zrobiłem zwarcie napięcie się wyłączało automatycznie
a zasilacz w tym czasie dziwnie warkotał ;-)
Właśnie zrobiłem niechcąco takie zwarcie... i już po napięciu.
Chyba padł jakiś stabilizator.
Chciałem sprawdzić czy do poszczegulnych stabilizatorów dochodzi
napięcie i niewiele myśląc użyułem mrugającej diody LED na dwuch kablach.
Jak to podłączyłem to BUUUUM :-) Rozpiepszyło diode na proszek !!!
Chukło jak jakaś petardka a plastikowa (a może szklana) część diodki
tylko mi śmigła koło oka. Jak bym dostał takim czymś to chodził bym jak
jednoki pirat ;-)
W każdym razie zostały tylko dwie nużki od diodki z kablem ;-)

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\