Odp: Upgrade z p233 MMX na K6-2 xxx ?

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 17:35:30 MET DST

| Nie ma czegoś takiego jak "klony". Są tylko V2 firmowe i NoName.

Troche pomyslalem, i wyszlo na to, ze faktycznie masz racje. Pomieszalo mi
sie dla tego, ze kiedys mowilo sie, o dopalaczach takich jak np. "Helios" ze
to klony klony Monster'a. Wszystkie sa przeciez jednak na chipsetach "3dfx
interactive" co powoduje, ze nie sa klonami tylko produktami firmowymi. Nie
znaczy to jednak, ze wszystkie sa tej samej jakosci. Ja sie osobiscie
zetknalem z trzema firmami "Diamond, Helios i PowerColor" i przyznac musze,
ze najlepiej wypadl wg/mnie "Helios". :-)))

Pozdrowiska, Pixel !
pixelek_at_friko.internet.pl
http://friko4.onet.pl/wb/pixelek