Re: 3C509B-TPC

Autor: Miroslaw Kwasniak (pisz_do_mnie_na/mirek.kwasniak_at_zind.ikem.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 14:33:54 MET DST

In pl.comp.networking Zbigniew Niedzwiedz <zoon_at_lu.onet.pl> wrote:

ZN>Przeciez ma ten program. Dziala niezaleznie od interface'ow wyjsciowych.
ZN>Stawiam na uwalona karte sieciowa.

Być może, ale wielokrotnie spotkałem się z tym, że 3c5x9cgf.exe z
oryginalnych dyskietek nie pasował do karty i na ogół pomagało sciągnięcie
nowego z www.3com.com :)

Off topic:

Miałem kiedyś następujący problem z kartami na Realtekach -
- wsadzam do 486 i odpalam program konfiguracyjny - wszystko OK
- wsadzam do jednego Pentiuma i odpalam program konfiguracyjny - wszystko OK
- wsadzam do drugiego Pentiuma i odpalam program konfiguracyjny -
  rozpoznaje kartę, ale coś było nie tak (to było dość dawno więc nie
  pamiętam szczegółów - albo mówił, że nie może zapisać, albo udawał, że
  zapisuje ale naprawdę tego nie robił)

Żongluję kartami, w komputerach 1 i 2 wszystkie się konfigurują, a w nr 3
żadna.
Wpadam na pomysł na nr 3 instaluję W95 (na nr 2 już był) - odpalam program
konfiguracyjny - działa :) - po prostu nie był on dostosowany do tak
szybkiego komputera a W95 na tyle skutecznie spowalnia ...

Mirek