Re: Co sadzicie o takim zestawku?

Autor: starky (s0931_at_zephyr.pjwstk.waw.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 23:52:23 MET DST

>2) CZy ktos ma ten monitor KFC? Ciekaw jestem opini o nim. Bo parametry
>jak na ta cene chyba ma niezle...

witam
mam a raczej korzystam czasami z tego monitorka tylko ma on juz jakes 4-5
lat (dokladnie nie pamietam) 15'', cyfrowy, 1024*1280,
wyswietlacz cieklokrystaliczny(zielony), i jak na razie dziw mnie bierze ze
nieznana firma mogla zrobic taki dobry monitor. Brakuje mi powloki
antyodblaskowej ale filtr zalatwia sprawe. Uzywalem dwoch roznych egzemparzy
oba byly OK.
Caly czas pisze o modelu z przed 4-5 lat. Pamietam ze Optimus oferowal
blizniacze monitory ale firmy SAMPO (chyba).
Nie wiem jak dzis firma sie przyklada ja dla siebie raczej bym nie kupil
monitora taniego i malego. Komputer wymienisz za rok a monitor za 3.
pozdro
MS