Co sadzicie o takim zestawku?

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 12:24:17 MET DST

Hej!

ASUS P2B-F ATX - 632
Celeron 366A OEM S370 - 328
128MB DIMM - 8 ns - 403
8,4GB Samsung - 552
Viper V770 32 MB AGP OEM - 896
SB Live PCI OEM - 275
LG 40x - 202
MIDI 787 C Szeroka - 142
KFC 15" 0,25 - 762
FDD 1.44 Samsung - 58
Klawiatura Samsung - 28
Przejsciowka Slot1 - Socket370 - 38

Cena zestawu: 4322zł

I mam kilka pytan:
1) Czy ktos wie jak ma taktowany procesor i pamiec karta Blaster TNT
Ultra 2 32 MB TV-OUT (1061 zl).
Bo viper ma zdaje sie 125 Mhz procesor i pamiec 150 MHz. Jest tez bez
wiatraka i wyjscia wideo (ten model). A jak jest z blasterem, bo neiw
iem czy nie oplaca sie troszke dolozyc??? Wszedlem na strone producenta
i tam tez tego nie podawali (?), a w sklepie 'ekspert' zrobil wiekie
oczy i nic nie wiedzial o czymkolwiek.
2) CZy ktos ma ten monitor KFC? Ciekaw jestem opini o nim. Bo parametry
jak na ta cene chyba ma niezle...
3) Czy na tej plycie glownej Asusa da sie zmieniac napiecie i czy jest
dobra do ewentualnego podkrecania (niestety Abitow nie bylo w cenniku
:-( ).
4) Pytanie o dysk twardy Sasunga (moge jeszcze zmienic na 12,9 GB za 750
zl). Co o dyskach tej fimry sadzicie.

Jakby komus chcialo sie sprawdzic skadkuowalem i jakie tam maja inne
akcesoria to:
http://www.action.com.pl - ja co prawda nie kupuje w Wawie, ale ceny i
oferta sa podobne jak u mnie (w Radomiu). Do tego trzeba doliczyc vat i
8% marzy (te ceny na gorze maila juz sa z vatem i marza)...

Bylbym wdzieczny za wszelkie uwagi i rady...

Pozdrawiam :-)
Geralt