Re: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Jacek Pietruszczak (jpietruszczak_at_cgs.com.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 23:41:23 MET DST

Zbigniew Piotrowski <zbishek_at_kki.net.pl> wrote in message
> Właśnie mam taki dylemat: kupuje komputer, wszystko juz wybrałem:
> ASUS P3B-F ~ok500-600
> PIII 450 <1450
> 1*DIMM 128 MB ~400 - moze 2 takie DIMMY, lub
> +1*64MB
> IBM DTTA-371010 10GB ~1000 - 7200rpm, 512kb - chyba może być?
>
> DVD Toshiba ~500 - jakis dobrze czytajacy,
> DVD, CD-R, CD-RW i w ogóle dobry
> SB Live! Value ~250
> CDRW Yamaha 4416SCSI ~1330
> SCSI Tekram lub ADVSYS (W Abitechu go mają za 190, a z własnym
> procesorem, i piszą że porównywalny z Adaptekiem)
> [...]
Obecnie pobie karty mają podobnie niewiadomą przyszłość, ale jesłi zależy Ci
bardziej na dobrej jakości obrazie, to kup G400, zaś jeśli jednak więcej
będziesz grał, to chyba lepiej TNT2. W sumie to masz stary trudny wybór. Ja,
na twoim miejscu kupiłbym TNT2 Ultra (ASUS lub Creative Labs), ale na pewno
znajdziesz setki zwolenników Matroxa.