Re: To juz bylo...nagrywarki CDRW

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 14:39:54 MET DST

On Sat, 17 Jul 1999 23:16:56 GMT, shark_at_post.pl (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

<...>

>a mnie ciekawi jedno - po takim padzie serwis muszi of coz nagrywarke
>wymienic, mam racje?
Oczywiscie ze musi, jesli jest na gwarancji ..
Skoro nagrywarka ma support do plyt 80 min, to jesli przez to padnie
to musza wymienic. Po za tym nie w kazdym sklepie i servisie to
wiedza. Wiedza tam gdzie sprzedaje sie 50 lub wiecje takich nagrywarek
na miesiac, bo tam gdzie sie sprzdaja dwie na miesiac jeszcze nie
doszli do tego czemu sie psuja.

Aha jesli chodzi o wymiane, to nie zawsze jest konieczna, poniewaz ten
mechamizm pozycjonujacy da sie jakos wyregulowac, nie zawsze ale sie
da. Z tego co wiem w 60% przypadkow naprawa trwa 2 dni (w tym servisie
ktory znam) bo nie wysylaja nagrywarki do servisu Yamahy tylko sami
reguluja to ... wiec nie jest to chyba jakas straszna usterka.

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/