Odp: Jak podkrecic CELERONA ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 13:06:17 MET DST

> Mam Celerona 300A i plyte A-Trend ATC-6220
>
> JAK TO PODKRECIC ???

Przez zwiększanie FSB. Inaczej się nie da.

> Po kazdej probie przestawienia w BIOS-ie czestotliwosci
> na 75, 83, czy 100 MHz procesor odpala bez problemu,
> ale na jakies 30 sek. Potem sie wiesza !

Możliwe, że albo masz jakieś kompletnie beznadziejne pamięci
nie PC100 co nawet na 75Mhz sypią błędami lub co bardziej
prawdopodobne Twoja karta graficzna (i/ lub jakaś inna PCI/AGP)
nie wyrabia na podwyżdzonej częstotliwości magistrali.

> Najlepiej jest przy 75 MHz (wiesza sie dopiero w Windowsie)
> Na plycie nie mam mozliwosci ustawienia napiecia procesora.
> Czy jest na to jakas rada ?

A masz na tej płycie ustawianie dzilnika AGP i PCI ?
Jeśli tak to spróbuj zmniejszyć ich taktowanie poprzez zwiększenie
dzielnika.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\