Re: Siec i jeden CD Rom ?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 14:47:05 MET DST

Magda_Cz napisał(a) w wiadomości: <7mjph7$r5h$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Cześć
>Mam w domu dwa kompy połączone w sieć ale tylko w jednym CeDeka.
>Czy można z tego pierwszego z CD zainstalować na drugi komp np.
>program, grę itp. Każdorazowo wiesza mi instalkę.
>Na jednym kompie mam Win95 a na drugim WIN98. To chyba nie ma znaczenia
>bo poprzednio miałam dwie 95 i tez nic. Otrzymywałam już odpowiedzi że
>tego nie można ale nikt mi nie umiał odpowiedzieć dlaczego. A może się
>mylili??
>Proszę o ewentualną odpowiedź również na priva bo nie korzystam często
>z internetu. Dziękuję i pozdrawiam

To zależy od instalatora. Niektóre sprawdzają, czy są instalowane z
CD-ROM-u a nie np. z dysku sieciowego, a niekiedy nie dadzą się oszukać
nawet przez programy emulujące CD-ROM.
W wielu przypadkach jednak wystarczy zamapowanie dysku sieciowego, tzn.
przypisanie mu konkretnej litery np. F: zamiast prób istalacji z dysku
o nazwie \\MOJKOMPUTER\DYSK_C\
Instalowałem w taki sposób Win95, Win98, MSOffice97 i poszło bez bólu.
Rozumiem, że karty sieciowe mają dobre sterowniki (dla Realteka RTL8029
nie używać oryginalnych sterowników z Win98), a sieć działa poprawnie.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Wyjątkowo cytuję inny sig: