Re: PC LAND Story... (cykl opowiści z krypty) b.długie

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 22:37:42 MET DST

On Fri, 16 Jul 1999 21:49:56 GMT, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> wrote:

\cut
>dowiedziałem się bowiem że komputer jest w proszku bo niema części.
Ja bym już tutaj im podziękował i poprosił jakiegoś znajomego, który
potrafi złożyć sprzęt. Co do kupowania na giełdzie - jeżeli masz
gwarancję na papierze, i ADRESY firm u których kupujesz, to nie
powinienieś mieć raczej problemów z reklamacją.

>powiedzieli że nic nie robili tylko sformatowali twardy i zainstalowali
>system.
A po co formatowali? Widocznie coś nie działało! A więc naprawili to,
a to już nie jest nieuzasadnione oddanie kompa do serwisu. Ja bym nie
płacił tych 80zł+vat...

> Pozdrawiam Bankowy.
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |