Odp: PC LAND Story... (cykl opowiści z krypty) b.długie

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 01:23:20 MET DST

[...]

No to faktycznie współczuje.
Ja bym sobie od razu dał siana i już po pierwszym
zbyciu mnie odmówił bym zamówienie i złożył sobie wszystko samemu.
Gwarancja na pojednyncze części obowiązuje tak samo jak w przypadku
całego komputera więc praktycznie nie ma sie o co martfić.
Ja tam w firmach nigdy kompów nie zamawiałem i nie mam zamiaru zamawiać
bo wiem co tam się robi i jakie machlojki odwalają szczegulnie jak wyczują,
że
gościu nie ma pojęcia o sprzęcie. Jak mam się o coś zapytać takiego
serwisanta
to zawsze najpierw udaje niedoinformowanego człowieka co z komputerami
nie ma nic wspólnego. Przeważnie wtedy zaczynają się zabawy z wciskaniem
kitów.
I tak własnie dowiedziałem się, że wato kupić modem 33.600 bo i tak
wyciągnie
44.000bps tylko, że żadziej od modemów 56K :-) Dowiedziałem się też, że
płyty
PC Chips są wspaniałe bo siedzi na nich oryginalny chip Intel BX i że wogule
te płyty to istne cudo :-)
Dlatego każdemu mającemu jako takie pojęcie o kompach prponuje samodzielnie
słożyć swojego wymarzonego sprzęta a nie być na łasce jakiś serwisantów
patrzących tylko jak wyssać z nas pieniądze :-)

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\