Re: No, Bartus! AMD znowu klamie? (dlugie)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 18:25:55 MET DST

Dnia Fri, 16 Jul 1999 01:44:04 +0200, "A. Bigor"
<zbyfek_at_pertus.com.pl> napisał/a:

>i740? W tej chwili to jest raczej dosc nedzna karta...

A bys sie zdziwil ilu ludzi bierze C366, C400 i wlasnie i740 :(
Niektorym ludziom nie wytlumaczysz, ze jesli nie beda grac to lepszy
bylby G100 do pracy/biura..

>Ha, i tu Cie zabije! Patrz, co dzis znalazlem na "Ace's Hardware":

No to czekam na serie z ak47..

>MS-6191. The details on that board are still sketchy at best: 2 DIMM slots
>with built-in ES1375 sound, and also based on AMD's 750
>(i.e. viper + irongate) chipset.
>============================================

eeeh, to byl tylko straszak :)
Nie, zebym grymasil, ale ta firma nie znajduje sie w mojej czolowce..
BTW Dobrze, ze jest muzyka Ensoniq'a - pokazuja, ze tym razem juz nie
bedzie problemow... Szkoda tylko, ze wbudowana, nie lubie combosow a
tym bardziej nie lubie placic wiecej za cos co bym musial od razu
wylaczac.

>Wierzysz lub nie, ja takze na to czekam. I pewnie znaczna czesc
>spoleczenstwa
>rowniez. Np. taki jeden dziadek mieszkajacy 100 m ode mnie pod mostem
>tez nie moze sie doczekac testow K7 w Windows NT Server. ;)

Wystarczy mi workstation, ja na niej dzialam :)
BTW Ciekawe jak stare windozy /9x, nt4/ beda wykrywac Athlona. Zeby
nie bylo tak jak na poczatku z CRYixami - "486 processor detected, you
need Pentium class processor to run this program"..

>Ps. Poczekamy do 8 sierpnia. Wtedy wszystko bedzie juz wiadomo...

Pozyjemy, zobaczymy. Teraz sie nie ma co ekscytowac.
Wazne jest jedno - aby cale to zamieszanie spowodowalo obnizki cen.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl