Re: No, Bartus! AMD znowu klamie? (dlugie)

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 01:44:04 MET DST

Bartek Nagorny wrote in message <3797cbd7.2516671_at_druid.ceti.com.pl>...

>No ładny sabdżekt, nie powiem :)
Dziekuje. Polecam sie na przyszlosc.

>Juz mnie ciarki biora jak sobie pomysle o konfiguracji i740 na
>takowych czipsetach :) Albo moze nowych kart agp4x..

i740? W tej chwili to jest raczej dosc nedzna karta...

>"is also working".. To smutne. Wiec tylko wspolpracuja a nie ma
>zadnych konkretow gdy procesor juz jest. Szkoda, wielka szkoda :(

Ha, i tu Cie zabije! Patrz, co dzis znalazlem na "Ace's Hardware":

Very cool, thanks to a great buddy and a reader of Ace
for sending me this great info that I have been hunting
to no avail: the official specification of Microstar's K7 ATX
motherboard, MS-6167.
Here goes the highlight:
- Northbridge: AMD-751 Irongate with 200 Mhz EV6
interface speed, 100 Mhz SDRAM, 2X AGP
- Southbridge: AMD-756 Viper with UDMA-66,
OHCI USB, APIC, ACPI Power Management
- 5 PCI/2 ISA/1 AGP and 3 DIMM (up to 768 MB PC100 SDRAM)
- 100 Mhz FSB, with DDR to 200 Mhz for the EV6
- 2 IDE, 1 floppy, 2 serial, 1 parellel and 4 USB ports with 1 IR connector
- CPU speed auto-dectection

Also, I learnt from Happy Cat (=
http://plaza18.mbn.or.jp/~happy_cat/parts.htm)
that Microstar also has a micro-ATX version of K7 motherboard in the works,
MS-6191. The details on that board are still sketchy at best: 2 DIMM slots
with built-in ES1375 sound, and also based on AMD's 750
(i.e. viper + irongate) chipset.

>Ok, mnie tylko chodzi o jedno - wiarygodne i wszechstronne testy na
>_dobrej_ plycie /z tych tu wymienionych to wiadomo - Asus, GB/ z
>wieksza iloscia kart graficznych, pod W9x, NT, Linuxem, z odpowiednimi
>pamieciami..
Wierzysz lub nie, ja takze na to czekam. I pewnie znaczna czesc
spoleczenstwa
rowniez. Np. taki jeden dziadek mieszkajacy 100 m ode mnie pod mostem
tez nie moze sie doczekac testow K7 w Windows NT Server. ;)

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)

Ps. Poczekamy do 8 sierpnia. Wtedy wszystko bedzie juz wiadomo...