Re: Problem z Sym Biosem SCSI

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 14:57:41 MET DST

Maciek Oksienciuk <angel_at_qdnet.pl> wrote:
> Mam problem z Sym Biosem SCSI - model - SYM BIOS LOGIC 875 XS / D PCI
> SCSI ADAPTER.
[...]
> Potem pokazuje listing znalezionych urządzeń, a potem:
> SCSI BIOS NOT INSTALLED!

To znaczy ze nie bootujesz komputera z urzadzenie scsi (np. z twardego dysku
scsi itp) i nie potrzebujesz biosu. Zapewne reszte zrobia sterowniki systemu
operacyjnego. Po prostu oszczedzasz pare kB pamieci.

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland