Problem z Sym Biosem SCSI

Autor: Maciek Oksienciuk (angel_at_qdnet.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 14:33:53 MET DST

Witajcie,

Mam problem z Sym Biosem SCSI - model - SYM BIOS LOGIC 875 XS / D PCI
SCSI ADAPTER.

Kupiłem ww. kartę i nagrywarkę CD-R TEAC. Wszystko podłączyłem, oprócz
tego jest jeszcze zwykły CD-ROM 32 X ale on jest narazie odłączony.

Kartę przy starcie systemu normalnie wykrywa, nagrywarkę także.
Ukazują się takie napisy:

CI-4500/UW/U2 ULTRA/ULTRA WIDE SCSI BIOS
VERSION 4.09

Potem pokazuje listing znalezionych urządzeń, a potem:

SCSI BIOS NOT INSTALLED!

No właśnie i nie mam pojęcia dlaczego się pokazuje taki komunikat.
Czyżbym miał za starego BIOSA, który nie obsługuje SCSI ?

"Poradźcie bo wpadnę w depresję..." ;)

PS Proszę o odpowiedź także na maila. TIA.

--
[ Maciek Oksieńciuk - nGL - angel_at_qdnet.pl - http://angel.qdnet.pl/]