Re: No, Bartus! AMD znowu klamie? (dlugie)

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 14:38:37 MET DST

vindex wrote in message <7mkcdv$1ev$1_at_h1.uw.edu.pl>...

>I to ma byc niby tanio? Za te 324 $ mam Asus'a P3B + C366_at_550 + TNT2 a
>biorac pod uwage fakt ze to cena hurtowa to pewnie i na pamieci by
starczylo
>:) To nie jest cena do przyjecia (u nas)

Tak, cena hurtowa, ale po "as low as" podaja oszacowana
cene komputera dla koncowego uzytkownika (chyba).
I zgadzam sie, ze jak na polskie warunki koszty
sa raczej nie do przyjecia, jednak dokladnie tak samo
bylo z kazdym procesorem intela po premierze.
Albo i gorzej...

>A stabilnosc i jakosc pracy pewnie na poziomie MVP3 1,5 roku temu ...

Nie mowie niczego o stabilnosci. Bartek N. stwierdzil niedawno,
ze nikt nie mowi o robieniu plyt, a tymczasem AMD stwierdza,
iz cos tam sie jednak dzieje.

>problemy a opisywana wydajnosc osiagnie dopiero po zainstalowaniu RDRAM'ow

To chyba nie jest problem, bo identyczna sytuacja bedzie niedlugo z intelem.

>Obys tego gorzko nie pozalowal :)))

Dorzuce Celerona 333 chodzacego na 500 za friko! :)))

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)