Re: No, Bartus! AMD znowu klamie? (dlugie)

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 12:14:55 MET DST

A. Bigor napisał(a) w wiadomości: <7mjg3d$pbq$2_at_korweta.task.gda.pl>...
<ciach>
>600-MHz AMD Athlon - $699 as low as $1999
>550-MHz AMD Athlon - $479 as low as $1599
>500-MHz AMD Athlon - $324 as low as $1299

I to ma byc niby tanio? Za te 324 $ mam Asus'a P3B + C366_at_550 + TNT2 a
biorac pod uwage fakt ze to cena hurtowa to pewnie i na pamieci by starczylo
:) To nie jest cena do przyjecia (u nas)

> [...]
>
>Answer:
>AMD plans to support the AMD Athlon processor by delivering
>its own high-performance, optimized chipset solution. In addition,
>AMD is working with leading third-party chipset suppliers,
>including VIA Technologies, Acer Laboratories, Inc., ALi,
>and others, to deliver solutions optimized for AMD Athlon
>processor-based systems using Slot A infrastructure.
>AMD is also working with key motherboard vendors,
>including AsusTech, Biostar, FIC, Microstar,
>and Gigabyte to provide optimized motherboards
>for the AMD Athlon processor. Additional motherboard

A stabilnosc i jakosc pracy pewnie na poziomie MVP3 1,5 roku temu ... Coz z
tego ze procesor jest swietny (moze, bo poza kilkoma bardzo watpliwymi
testami nadal nic nie wiadomo) jesli plyta bedzie droga i beda z nia
problemy a opisywana wydajnosc osiagnie dopiero po zainstalowaniu RDRAM'ow

<Ciach>

<ciach>
>Ktos chce kupic mojego Asusa P2B? ;)

Obys tego gorzko nie pozalowal :)))