Re: Przelotka Slot1 -> PPGA 370 - pytanie ...

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 11:50:44 MET DST

Thomas Peacemaker napisał(a) w wiadomości:
<7mju6n$3rh$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Niedawno kupiłem płytę AUSUSa P2B-F, koleś od razu mi kupił przelotkę,
>jakiegoś no-name'a. Z tego co zobaczyłem to można ją ustawić na 100 MHz
albo
>na szybkość procka (CPU Speed).

To jest dokladny odpowiednik zamalowania pinu B21 - w wiekszosci plyt (m.in.
w Asus'ie) nie ma to najmniejszego znaczenia

> Mam pytanie - jaki procek najlepiej kupić:
>czy szukać starych Slot1 czy też może się uda podkręcić np. Celerona 366
PGA
>na takiej przejściówce ?

IMHO raczej C366 PPGA - ostatnio dosc duzo takich procesorow chodzi
stabilnie na 550 MHz

> Aha, ta przejściówka ma niebieski kolorek, nie
>pamiętam dokładnie, ale jakaś firma produkuje różne rzeczy w takich
>kolorkach, tyle że nie pamiętam która :).

Kolor ma tu srednie znaczenie :) Ja polecam (zwlaszcza do Asus'a i innych
bez regulacji napiecia) przelotke Soltek'a

>Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrowienia

Vindex