Przelotka Slot1 -> PPGA 370 - pytanie ...

Autor: Thomas Peacemaker (tygryz_at_friko7.onet.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 10:12:59 MET DST

Niedawno kupiłem płytę AUSUSa P2B-F, koleś od razu mi kupił przelotkę,
jakiegoś no-name'a. Z tego co zobaczyłem to można ją ustawić na 100 MHz albo
na szybkość procka (CPU Speed). Mam pytanie - jaki procek najlepiej kupić:
czy szukać starych Slot1 czy też może się uda podkręcić np. Celerona 366 PGA
na takiej przejściówce ? Aha, ta przejściówka ma niebieski kolorek, nie
pamiętam dokładnie, ale jakaś firma produkuje różne rzeczy w takich
kolorkach, tyle że nie pamiętam która :).

Z góry dzięki za odpowiedź.

tygryz_at_friko7.onet.pl