Re: Jak dodac strone do wyszukiwarki ???????

Autor: JJ-23 (jacej_at_friko1.onet.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 02:14:10 MET DST

Trzeba czekac, taki proces moze trwac pare tygodni
(wielu chetnych, dlugie kolejki).
(Uwaga - gdzies mi sie obilo o oczy - w Infoseeku chyba -
ze proba wielokrotnego rejestrowania tej samej strony w tej samej
wyszukiwarce (w celu wielokrotnego wyswietlenia w odpowiedzi na
rzucone katalogowi zapytanie) powoduje "wyciecie" strony
z katalogu.)

Pozdrowienia - JJ

--
___
HanS olo (JJ-23), podwojny agent Imperium