pytanie o karte telewizyjna

Autor: Piotr Lacki (lucky_at_venus.wmid.amu.edu.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 01:50:08 MET DST

 Mam maly problem z karta telewizyjna miroTV Pro.
 Bedac w Niemczech chodzila mi bez problemu, ale jak przyjechalem po roku
do Polski, to nie chodzi mi dzwiek na zadnej stacji oprocz muzycznych (
kokretnie Vivy, Mtv i Onyx ). na pozostalych stacjach jest szum ( zarowno
na polskich jak i na zagranicznych ). Podobnie jak w Niemczech karta jest
podlaczona do Line In do karty dzwiekowej ( SB Live Value ).
 Czy ktos ma moze pojecie co moze byc przyczyna takiej sytuacji ?
    Pozdrowienia
       Lucky