Odp: Jeszcze raz jaki CDROM ?

Autor: romo (adress_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 23:48:56 MET DST

Użytkownik /// K a s z p i r /// <demoman_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:7mcdjs$bh9$1_at_news.ikp.pl...
> Cześć!
> Ja kupiłem sobie w m-c marcu cdrom Asusax36.
> Cdrom sprawował się bardzo dobrze , chociaż pracował bardzo głośno.
> Napęd "padł" mi w miesiącu maju (czyli po 2 mc użytkowania)
> Z tego co czytałem na grupach dyskusyjnych Asusy x36 i x40 są b.awaryjne.
> Uszkodzonego Asusa wymieniłem na LGx40.
> To co mogę o nim powiedzieć to że jest bardzo szybki i cichy.
> Do jego najwiekszych wad należy że się bardzo nagrzewa i po jakimś czasie
po rozgrzaniu ??? nagędu transfer niesamowicie
> zwalnia. :((((
> Teraz zapewne wymienię go na jakiś inny CD :(((
>
> Użytkownik Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:378914df.1152377_at_news.tpnet.pl...

> Macie racje ze LG sie niesamowicie nagrzewa i umnie to samo a co dopiero
przy kopiowaniu (mam nagrywarke) i przez LG zepsolem jakies 6 plyt bo mi w
polowie przestaje czytac i papa wywala mi plyte(normalnie czyta idealnie )
no ale coz