Odp: MSI MS-8802 TNT2 16MB

Autor: romo (adress_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 23:48:32 MET DST

Użytkownik Krzysiek N. <manson_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:i%Oh3.11831$1g.201878_at_news.tpnet.pl...

> Creavis napisał(a) w wiadomości: <7m7g2r$oic$1_at_korweta.task.gda.pl>...

> no tak, ale co powiesz na Diamond Viper V770, 16 MB SDRAM, AGP 240.00 DEM
>
> krzysiek n.
> manson_at_kki.net.pl
>
> hahah zadne cudo, a co bys chcial moze voodoo 3 ????
>moim zdaniem riva tnt2 jest duzo lepsza co mi z 10 klatek wiecej jak i tak
w przedkosci 50 klatek nie zobaczy sie roznicy czy wiecej czy mniej
akurat ja mialem doczynienia z VIPER`em TNT 2 ULTRA i chodzi niesamowicie, a
wystarczy spojrzec na voodoo 3 jak ten obraz ochydni wyglad te filtry we
voodoo nei radza sobie np. z dymem albo oswietleniem moim zdaniem bez
porownania jest RIVA TNT 2 i jakie ma dodatki a vooodoo 3 tylko do gier
niczego innego. Zawsze bylem za voodoo ale teraz juz zdecydowanie
przeszedlem na rive !!!!!!!!!!