Re: setup /p /j

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 15:26:50 MET DST

dgi <dgi_at_pol.pl> wrote in message news:7mhvho$nag$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Remigiusz Sagan <rsagan_at_pl.dhl.com> wrote in message
> >
> O czyms takim nie slyszalem, ale jezeli twoj komp (a raczej BIOS)
podpiera
> ACPI to wszystko (95/98/2000 jak z NT4 nie wiem) sie zainstaluje i bedzie
> go obslugiwal.

Czasami jednak się nie instaluje poprawnie, czasem zdarza się też że ACPI
zostaje wyłączone poprzez program kontrolujący poprawność jego działania - i
włączyć go powtórnie nie można inaczej jak poprzez reinstalację z tym
przełącznikiem. Jest gdzieś artykuł o tym w M$ - poszukaj po haśle ACPI.
Jeżeli masz nową płytę ze wsparciem ACPI a Win nie udostępnia takiej opcji
zarządzania energią - możesz wykonać taką reinstalację. W razie
niepowodzenia po prostu zostaniesz zapytany, czy chcesz wyłączyć ACPI z
uwagi na nieprawidłową obsługę w BIOS-ie.
AFAIR było tam też coś o edycji pliku txtsetup.sif i zmianie opcji
rozpoznawania typu BIOS na zgodny z ACPI na początku reinstalacji...to dla
tych BIOS-ów, które M$ uznał za "nie w pełni godne zaufania".

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki