Odp: setup /p /j

Autor: Adam (adamgn_at_nc-virtual.com)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 16:21:51 MET DST

Użytkownik dgi <dgi_at_pol.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7mhvho$nag$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> O czyms takim nie slyszalem, ale jezeli twoj komp (a raczej BIOS)
podpiera
> ACPI to wszystko (95/98/2000 jak z NT4 nie wiem) sie zainstaluje i bedzie
> go obslugiwal.
czesto nie bedzie - trzeba to wlaczyc z reki:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Detect
ACPIOption=1
dac wykrywanie nowego hardware-u (ACPI w BIOSIE musi byc wlaczone)
system wykryje nowy ACPI BIOS (wywali stary plug'n pray) i kaze zrebootowac
nastepnie dlugi proces wyszukiwania wszystkich plug'n pray i w menedzeze
uzadzen zobaczysz kilka nowych urzadzen a w windzie pojawi sie nowa zakladka
w zaawansowanym zarzadzaniu energia
dziala to NIEZWYKLE - na moin laptopie system zwija sie w 3 (trzy!) sekundy,
przejscie w stanby ok 5s. a powrot ok 8
po powrocie ze standby wszystko DZIALA - jak na M$ nieprawdopodobne!!!!!!!
uwagi:
ACPI jest obslugiwane tylko przez W98 (na 95 i NT zapomnij) niektore plyty
umozliwiaja suspend to disk (nie wiem czy to zadziala z FAT32), na standby-u
system pobiera tylko prąd na zasilanie klawiatury i podtrzymanie RAM-u
(naprawde tyle co nic - laptop trzyma ponad 3 dni), niestety aby miec
pewnosc ze system wstanie wszystkie peryferia musza byc zgodne z ACPI
powodzenia
Adam