Re: RIVA TnT i Open GL

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 00:08:24 MET DST


ROGER wrote in message <7meit9$b98$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Użytkownik Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:7mdrr2$c35$1_at_freyja.bart.nl...
>> Standardowe sterowniki Detonator zawierają obsługę OpenGL. Może miałeś
>> zainstalowaną jakąś Wódzię i ona zostawiła Ci miniGL czy inne świństwo...
>>
>> Jakich sterowników używasz i jaką masz kartę?
>
>używam Diamonda Viper 550 a sterowniki przywlokłem gdzieś z internetu
>(zoptymalizowane pod kątem 3D Now).
>Nie mogę uruchomić np. Panzer General 3D, Might & Magic 7, NFS 2 i jeszcze
>kilka innych. Efekt uruchomienia to przeważnie zakończenie aplikacji, w
>najlepszym przypadku grafika w wielkich pixlach.

No to nie OpenGL, a Direct3D - NFS 2 używa na pewno D3D, a inne podejrzewam
że też...

Sprawdź, czy masz dobrze zainstalowane następujące rzeczy:

1) Sterownik AGP (tzw. GART)
2) Przydzielone przerwanie dla TNT w BIOSie
3) Sterowniki... Powinny być instalowane na kartę Standard VGA.

Mój Viper działa doskonale na Detonatorze 1.88...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
========================================
Grzegorz Mazur
Remove "NOSPAM" form my reply adress or use the address below:
[gregu_at_bart.nl] [http://gregu.cjb.net/] => soft i "Seksmisja"
ICQ# 27704788


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:45:39 MET DST