Re: Problem ze SCANEREM ! Help !?!

Autor: Robert G (zofcentr_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 16:24:24 MET DST

Hi
Dzieki, ale nie pomoglo, przelecialem po wszystkich mozliwosciach.
Chyba nie jest uszkodzony bo kumpel scanowal.
A wczoraj w nocy cos sie ruszylo tak jakby.
Zaieszalem cos w biosie z LPT i zaczolem importowaci mi zwisl tak troche.
Konfliktow nie bylo.
W menadzeze zadan pojawilo sie jakies takie zadanie.
Ale po pewnym czasie napisalize ne odpowiada, wiec wykosilem.
Wygladalo to tak jakby zaczol i umarl :(((
Ale dzisiaj mieszalem i nic :((((
W kazdym razie dzieki, jesli ktos ma jeszcze jaies propozycje to bardzo
chetnie sprawdze.
Zofcetr

Levy napisał(a) w wiadomości: <7mf66g$s5l$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...