Re: Problem ze SCANEREM ! Help !?!

Autor: Levy (lewandar_at_um.krakow.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 12:55:32 MET DST

Zakładam że skaner o którym piszesz to urządzenie podłączone do LPT. Jeśli
tak zobacz jaki w BIOS'ie masz ustawiony port SPP czy EPP. Większość
skanerów wymaga ustawienia EPP ale spotkałem się z przypadkiem gdy po takiej
zmianie nie chciała poprawnie działać drukarka. Uniwersalnym wyjściem z tej
sytuacji jest ustawienie rodzaju portu na EPP+SPP (większość nowszych płyt
posiada taką opcję). Myślę że to powinno rozwiązać Twój problem.

Jeśli nie zobacz na ustawienia konfliktów czy przypadkiem na bezpośrednim
dostępie do pamięci lub samego urządzenia nie wisi coś jeszcze.