Re: Odp: RIVA TnT i Open GL

Autor: T.Zon (zonzi_at_supermedia.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 09:06:52 MET DST

ROGER wrote:

> używam Diamonda Viper 550 a sterowniki przywlokłem gdzieś z internetu
> (zoptymalizowane pod kątem 3D Now).
> Nie mogę uruchomić np. Panzer General 3D, Might & Magic 7, NFS 2 i jeszcze
> kilka innych. Efekt uruchomienia to przeważnie zakończenie aplikacji, w
> najlepszym przypadku grafika w wielkich pixlach.

Masz do wyboru stabilne oficjalne detonatory czyli wersje 1.88 lub
nieoficjalne ale szybsze na prockach AMD 2.08
http://www.benchmark.ceti.com.pl/pliki/pliki_riva.html

Ustaw na poczatek karte w standad VGA uruchom ponownie i zainstaluj
wczesnniej rozpakowane pliki.

Pozdrawiam

ZoNzi at benchmark.ceti.pl
B3D http://www.benchmark.ceti.pl