Re: Czy atramenty ARMOR dobre?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 01:49:44 MET DST

Dnia Mon, 12 Jul 1999 20:21:39 GMT, "Karol Sienniak" <karols_at_promail.pl>
napisał(a):

>Mam Epson Stylus Color 400 od dawna używam tuszu Armor. Jakosć nie jest
>rewelacyjna ,ale można wytrzymać. Gdy tuszu zostaje około 1/4 często trzeba
>szyścić głowice gdyż przytykają się dysze. Jeśli chodzi o kolor to wszystko
>jest OK. Ostatnio kupiłem czrny tusz firmy BASF za 36 zł. i naprawdę nie mam
>najmniejszych kłopotów. Oryginalne tusze użytkowałem tylko te które dostałem
>z drukarką ,a przez następne półtora roku użytkowałem tusze Armora i teraz
>kupiłem BASFa .

Aha... to rozumiem że zostajesz przy BASFie???
A ile kosztuje kolor BASF'a ???

No i czy to z pojemnikiem czy 'do ładowania' ??? (w jaki sposób i na ile
razy)

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl