Odp: Czy atramenty ARMOR dobre?

Autor: Karol Sienniak (karols_at_promail.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 22:21:39 MET DST

Mam Epson Stylus Color 400 od dawna używam tuszu Armor. Jakosć nie jest
rewelacyjna ,ale można wytrzymać. Gdy tuszu zostaje około 1/4 często trzeba
szyścić głowice gdyż przytykają się dysze. Jeśli chodzi o kolor to wszystko
jest OK. Ostatnio kupiłem czrny tusz firmy BASF za 36 zł. i naprawdę nie mam
najmniejszych kłopotów. Oryginalne tusze użytkowałem tylko te które dostałem
z drukarką ,a przez następne półtora roku użytkowałem tusze Armora i teraz
kupiłem BASFa .

karols_at_promail.pl

Użytkownik fuw <felek_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7lngfk$9tv$1_at_h1.uw.edu.pl...