Re: Odp: Asus czy Abit ? (juz bez Outlooka)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 19:38:39 MET DST

Dnia Mon, 12 Jul 1999 04:08:37 +0200, "A. Bigor"
<zbyfek_at_pertus.com.pl> napisał/a:

>i pare innych drobiazgow, ktore na pewno nie zadzialalyby z iBX.

Nie zrozumielismy sie - ja sie po prostu obawiam, ze innosc /=
odstepstwo od standardu jakie stety czy niestety wyznacza Intel/ MOZE
byc powodem klapy.
Zanim rozwinie sie rynek _dobrych_ i dopracowanych plyt pod Athlona
Intel moze z czyms wyskoczyc i bedzie krzyzyk dla AMD - o takim
aspekcie mowilem.
/heh, marzy mi sie Seler na 100MHz FSB i z SSE :)) /

>specjalnie pod S3TC? Ja widzialem (niestety, tylko zrzuty...)
>i wymieklem -- na scianach byly normalne zdjecia.

Izi boj. S3TC jest juz dluzszy czas ale jeszcze nie podbilo rynku,
choc ostatnie ruchy np. Rage Software i tych od Blood2 /Monolith/ no
jak im tam.. ;) zapowiadaja, ze ta technologia moze i w koncu ruszy z
miejsca. Na razie nie ma sie czym podniecac.
A co do rozdzielczosci to myslimy zupelnie inaczej - 100x wole
1024x768 z przyzwoitymi teksturami niz 640x480 ze "schodkami"
wielkosci 50 pikseli na krawedziach ale ze "zdjeciowymi" teksturami.
6/4 wymiera, jezeli juz nie wymarlo smiercia naturalna.
Oczywiscie wspaniale by bylo gdyby miec i to i to, ale to moze w
przyszlosci..

>Kraza (czesciowo potwierdzone!) plotki, ze K7 500 MHz bedzie kosztowal
>$300.

Niezla cena.. Gorzej jak Intel opusci bardziej P3, ze juz o celeronach
nie wspomne.. I za takiego K7-500 bedziemy mogli kupic C500+dobra
plyte pod niego..

Piotrek, głodnys ? ;))

--
Bartek