Re: Asus P2B-B - problemy

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 18:52:34 MET DST

> i dobrze...jeszcze zainstaluj Bus Master Driver. i ew. A-PROBE'a -
programik
> kontrolny systemu (temp. proca, plyty, obsluga wiatrakow i inne
pierduly).

Okazuje się, że to też miałem zainstalowane. Teraz odinstalowałem i
sprawdzę czy problemy znikną. Co to w ogóle jest ten Bus Master. Po
_odinstalowaniu_ mam w kontrolerach dysków coś takiego jak
Intel 82371 AB PCI Bus Master IDE Controler - więc co tu jeszcze robi skoro
deinstalowałem.

> troszke dokladniej opisz co to za urzadzenie i jakie przerwania
> wykorzystuje.

Nic więcej nie jest powiedziane. Tylko tyle.

> dziwne....bo u mnie Win95 po instalacji Intel Chipset Utility instaluje
> drivery do USB.
> a przypadkiem nie zapomniales zainstalowac na pocztaku USB
Supplement?????
> powinien byc na plytce Windows 95 w katalogu "other".

W mojej instalce Windows nie ma USB Supplement. Tak samo kiedy robię "Dodaj
nowy sprzęt" to na żadnej liście w żadnej kategorii nie ma USB Port ani nic
w tym rodzaju. Niech ktoś mnie oświeci jeśli się mylę.

Z góry dziękuję za dalsze odpowiedzi i za tę na którą tu odpowiadam.

HPLodek
Zajrzyj na stronę z moim freewarem:
http://www.polbox.com/l/lodek
Jest tam sporo przydatnych rzeczy.