Re: Asus P2B-B - problemy

Autor: Adam Marczuk (adam.marczuk_at_hellmann.pol.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 16:19:46 MET DST

>Dzięn dobry,
>Dwa dni temu kupiłem nową płytę z prockiem. Płyta Asus P2B + Celeron 333MHz
>+ Win95OSR2
>W związku z tym mam dwa pytania:
>- co z płyty CD dołączonej do płyty trzeba zainstalować: ja zainstalowałem
>tylko intel chipset update

i dobrze...jeszcze zainstaluj Bus Master Driver. i ew. A-PROBE'a - programik
kontrolny systemu (temp. proca, plyty, obsluga wiatrakow i inne pierduly).

>- co zrobić z "Nieobsługiwanym urządzeniem" o zxakresie We-Wy 0384-0387

troszke dokladniej opisz co to za urzadzenie i jakie przerwania
wykorzystuje.

>- co zrobić z PCI Universal Serial Bus - mam przy nim znak zapytania z
>wykrzyknikiem ("sterowniki do tego urządzenia nie zostały zainstalowane
>poprawnie"

dziwne....bo u mnie Win95 po instalacji Intel Chipset Utility instaluje
drivery do USB.
a przypadkiem nie zapomniales zainstalowac na pocztaku USB Supplement?????
powinien byc na plytce Windows 95 w katalogu "other".

Pozdrowienia
Adam M.