Re: Odp: Asus czy Abit ? (oraz Outlook)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 03:18:04 MET DST

Dnia Sat, 10 Jul 1999 19:12:45 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał/a:

>pewnie i tak... ;) ale te chamskie zagrywy ze strony intela świadczą
>tylko o tym, że jednak intel bierze na poważnie nowego konkurenta - no
>bo jak inaczej? ;)

No i bardzo dobrze :) Kazdy ruch konkurencji powodujacy obnizki cen
jest mile widziany :)

>jak tak wszyscy będziecie bluzgać na niego to napewno będzie killerem
>numer #1. ;)

Oj nie przesadzaj Piotrek, nikt nie bluzga. :) Z drugiej strony w
zachwyty tez nikt /no, prawie nikt/ nie bedzie wpadal :))

>jedno jest pewno: intel boi się być zaskoczonym przez AMD, bo wie, że
>jak się olewa konkurenta to potem taki konkurent może zaskoczyć od
>tyłu z nienacka. ;))

To "od tylu" strasznie zabrzmialo ;))

>PS. przypomniała mi się jeszcze jedna chamska zagrywka Intela - zmiana
>Socket na Slot ;))

Stare dzieje..

>trzyma się uparcie! próbowałem już toto wykurzyć gazem, ogniem, wodą -
>ciężko się tego pozbyć. ;)

Po raz kolejny MS "rólez" ;)

--
Bartek