Odp: poszukuje programu do zapisywania/odczytywania partition table.

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 18:54:35 MET DST

> zna ktos z was program, ktorym moglbym zgrac na dyskietke cala tablice
> partycji i potem ew. ja odzyskac? program ten powinien dzialac
> niezaleznie od tego, czy te partycje beda fat, ntfs, czy linuxowe.
> wiem o istnieniu nu rescue disk, ale czy on sobie radzi z takimi
> partycjami? moze ten programik byc tez pod linuxa.

AFAIK, takie programy zgrywaja (a przynajmniej powinny) cala tablice "jak
leci", niezaleznie od tego, co sie w niej znajduje (nie analizuja jej
zawartosci). A skoro przepisuja tylko tablice do pliku, to nie moze tu byc
mowy o radzeniu sobie z czymkolwiek. Jezeli chcesz, to moge podeslac na priv
3 DOS'owe programiki do kopiowania boot sectora, tablicy partycji i FAT'u.

--
Zbyszek
E-mail: zbyszek_at_gd.home.pl