poszukuje programu do zapisywania/odczytywania partition table.

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 14:25:58 MET DST

mialem wczoraj taka nieciekawa sytuacje, ze padla mi tablica partycji.
no, ale jakos udalo mi sie to do porzadku doprowadzic. ale mam takie
pytanie:
zna ktos z was program, ktorym moglbym zgrac na dyskietke cala tablice
partycji i potem ew. ja odzyskac? program ten powinien dzialac
niezaleznie od tego, czy te partycje beda fat, ntfs, czy linuxowe.
wiem o istnieniu nu rescue disk, ale czy on sobie radzi z takimi
partycjami? moze ten programik byc tez pod linuxa.

--
zuko / Shark von Cygnus