BIOS a zgodnosc RAMu z plyta glowna?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 23:24:23 MET DST

Witam!
Wyzej opisalem moje bole z dobieraniem (jak na razie bezskutecznym)
DIMMa do mojej plyty ZIDA TX98 (VPX). Po prostu plyta nie startuje z
zadnym z zakupionych przeze mnie modulow :-((( W pewnym momencie ktos
mi poradzil zupgradeowac BIOS, co mnie troche zaskoczylo, bo niby co
moze miec BIOS do tego, czy komp startuje z dana pamiecia, czy nie? Co
najwyzej pozniej moze sie powiesic :-) A moze nie mam racji? Czy komus
zdarzylo sie, ze plyta zaczela po upgradzie BIOSu przyjmowac odrzucany
przedtem RAM? Bede bardzo wdzieczny za odzew.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex,
Szlagirm raz za razem trafiany...

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--