Re: Szuflada na DYSK

Autor: SiNuS (_REPLY-TO__at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 22:03:45 MET DST

Zbyszek napisał(a) w wiadomości
<7m2gf3$rno$1_at_korweta.task.gda.pl>:

>PS. Po przyjrzeniu się temu "wynalazkowi" doszedłem do wniosku, że zwykłą
>kieszeń można "upgrade'ować" za pomocą wentylatora do procesora, wiertarki,
>taśmy klejącej oraz piłki do metalu.

A po co tak drastycznie? W kieszeni ADAXa wiatraczek montuje na górnej
"przykrywce" (super glue) a 5V biorę albo z płytki drukowanej lub z
wtyczki. Zresztą w mojej obudowie (mini_green_at) wiatrak z zasilacza na
tyle dobrze "ssie", że powietrze wlatuje przez dziurę w szufladzie. ;-)

SiNuS

--
/\/ Pozdrawiam, Piotr (SiNuS) Front \/\
\/ Podwójne życie twojego procesora  \/