Re: Jaki czytnik DVD kupić?

Autor: Marek Silicki (mar_sil_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 19:12:23 MET DST

MARTEX wrote:
> 1. Jaki kupić najlepiej - proszę o model?
Polecam Pioneer 103S
> 2. Słyszałem, że w niektórych modelach można obejść nieskończenie wiele razy regiony - więc proszę wyjaśnić w jaki sposób i w jakich modelach?
Mało który model ma zabezpieczenie!!! Chyba tylko Creative
> 3. Jakie jest najlepsze oprogramowanie do obsługi DVD?
PowerDVD 1.6 , Cinemaster, lub specjalne do kart ze wsparciem DVD
> 4. No i na koniec jak to będzie u mnie chodziło:
> PII 333; 128 Mb; RIVA NVidia 8 Mb; Win98; CTX 15"; SB LIVE.
Mam (czytaj miałem) taki sam sprzęt, ale "tylko" 64 MB Ram i monitor
inny. Na tej konfiguracji przy dynamicznych scenach (np: ruch kamery w
poziomie) widać było gubienie kilku klatek!! Ale zmieniłem karte
grafiki na ATI Rage Fury (hardware DVD) i jest lepiej niż dobrze!!!
Pozdrowienia

--
*   Marek Silicki   e-mails: mar_sil_at_osowa.gda.osk.pl                 *
*     <sielik>               msilicki_at_kki.net.pl, sielik_at_alpha.net.pl *