Jaki czytnik DVD kupić?

Autor: MARTEX (martex_at_ki.onet.pl)
Data: Thu 08 Jul 1999 - 13:49:34 MET DST

Jestem tu pierwszy raz więc witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mam problem następującej treści:
W najbliższym czasie ma zamiar kupić czytnik DVD, więc mam związane z tym
kilka pytań:
1. Jaki kupić najlepiej - proszę o model?
2. Słyszałem, że w niektórych modelach można obejść nieskończenie wiele razy
regiony - więc proszę wyjaśnić w jaki sposób i w jakich modelach?
3. Jakie jest najlepsze oprogramowanie do obsługi DVD?
Co do wyboru kieruje się zarówno działaniem DVD i działaniem CD ROM-u -
szybkość
No i na koniec jak to będzie u mnie chodziło:
PII 333; 128 Mb; RIVA NVidia 8 Mb; Win98; CTX 15"; SB LIVE.
Kupiłem płytkę z tvmania.pl z fragmentami filmu Star T. First Contact i na
tej konfiguracji chodziło dobrze ale jak to się ma do pełnych filmów.

Bardzo proszę o szybką, w miarę możliwości, odpowiedź na liście bądź na
priva. Chcę szybko coś kupić.
Z góry dziękuję.

--
"Martwa natura stoi po stronie zła"