Re: Odp: piep*** zlomtrix.

Autor: PiotrG (pgl_at_orfe.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 17:59:31 MET DST

Dariusz K. Ladziak napisał(a) w wiadomości:
<3785b909.6582706_at_news.nask.pl>...

(ciach)

>FM VSP 56?
>
>Skad ja to znam? Sprawa jest prosta - klei sie przekaznik. Ten typ tak
>ma, lokalny folklor Chin kontynentalnych zdaje sie polegac na tym ze
>okreslenie "kontrola jakosci" nie przeklada sie nijak na dialog
>kantonski (na mandarynski chyba sie przekladalo - jak Z. montowal na
>Taiwanie to jakos to dzialalo...).

Rozwiazanie jest banalnie proste:

1. Zdjac dekielek z przekaznika (trzeba go troche pomeczyc)
2. Rozkleic styki
3. Nie zakladac dekielka ponownie, aby nie trzeba juz bylo nigdy robic p.1
4. Cieszyc sie!

Jest jeszcze lepsze rozwiazanie, ktore zastosowalem po kolejnym opieprzeniu
przez zone, ze komputer wiecznie otwarty, bajzel i takie tam rozne...

Wymienilem przekaznik na identyczny gabarytowo (i o podobnych parametrach)
f-my Matsushita. Problemy znikly (z modemem i z zona).

Pozdrawiam,
PiotrG